..... (((شاهین نجفی))) .....

تصمیم گرفتم در مورد شاهین نجفی کمی تحقیق کنم و بدانم واقعا او کیست ، چه می خواد و چه میداند و...

İmage

خوب اولین کار در گوگل اسمش را سرچ کردم و همان طور که انتظار داشتم اولین صفحه ، صفحه ای در ویکی پدیا بود از این خواننده . وارد این صفحه شدم اطلاعاتی را کسب کردم

شاهین در شهر بندر انزلی و دو سال بعد از انقلاب به دنیا آمده است به دوران کودکی اش که نگاهی بندازیم به جز سختی نمی توان چیز دیگر دید. از دست دادن پدر در سن شش سالگی بعد از آن سر و کله زدن با یه برادر معتاد به مواد مخدر ، همین موارد کافی است تا در درون اش خوی سرکش اش شکل بگیر.


از کودکی که بگذریم در دوران جوانی بعد از ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته جامعه شناسی چندی نگذشت او از دانشگاه خود به دلیل سرکشی اخراج شد.

تا این جا ما نکته مثبتی در زندگی شاهین نجفی نمیبینم هر چه هست سختی و مشکلات است و بس .

اما چگونه وارد دنیا موسقی شد :

شاهین نجفی در دوان نوجوانی شروع به یادگیری موسقی و ساز های مختلف کرد او در ایران بعد از یکی دو اجرا ممنوع صدا شد و این امر باعث شد و به خارج از کشور مهاجرت کند ، در آلمان با گروه های اینان و تپش ۲۰۱۲ کار کرد ، با آلبوم ما مرد نیستم فعالیت رسمی خود را شروع کرد .

این مختصری از زندگیی شاهین نجفی بود

فان فار : حال توجه شما را به چند نکته کلیدی دیگر جلب میکنم

آدرس فیس بوک شاهین نجفی shahinnajafi666 است با کمی توجه عدد ۶۶۶ برای من جالب به نظر رسید ، چرا ۶۶۶ ؟؟؟ چه رازی در این عدد نهفته است ؟

فکر نکنم لازم باشد در مورد این عدد صحبت کن چون شما دوستان از من در مورد این عدد بهتر می دانید همین بس که این عدد ، عدد شیطان پرستان است ، چرا شاهین نجفی باید برای صفحه شخصی خود در فیس بوک این عدد را انتخاب کند ؟

از این موضوع که گذری کنیم در جای شاهین نجفی اعلام میکند هیچ چیز را لایق پرستش نمیداند و خدا وشیطان بیشتر قابل ترحّم هستند تا پرستش.!!!

شاهین در قسمتی از یکی از ترانه های خود به نام شراعظم این گونه میگوید (مارح وت یارب زج هدجس) که اگر این جمله را به سبک ریورس یا برگردان موسیقی گوش دهیم جمله (سجده جز برای تو حرام) را خواهیم شنید.

حال اگر شاهین نجفی کسی را قابل پرستش نمی داند ، پس سجده جز برای تو حرام ! تو کیست و چه معنای دارد ؟

باید اشاره کنم که این عقائد خیلی نزدیک و شبیه عقائد شیطان پرستان است و باید گفت در کارها و دیگر رفتار شاهین نجفی این موراد به شدت دیده میشود.

حال از این عدد ها و کلمات که بگذریم می رسیم به کاور آهنگ نقی که با بی شرمی تمام به مقدسات شیعیان و حضرت امام رضا (ع) توهین کرده است.

بعضی دوستان شاید این را توهین ندادن ولی دوست دارم نظرشون رو در این چند مورد بدونم ...

اول این که چرا باید از اندام یک زن به عنوان ضریح امام رضا استفاده شود این چه توجیه می تواند داشته باشد ؟

پرچم همجنسگراها چرا باید با پرچم های مقدس این بارگاه ها یکی دانسته شود ؟ و از پرچم همجنس گا ها در بالایی این ضریح استفاده شود ؟

و مورد سوم پرواز کلاغ به جای کبوتر !!! چرا بر بالای این ضریح کلاغ ها پرواز می کنند چه توجیی می تواند داشته باشد . کلاغ های که نمادی از سیاهی و یکی از نماد های شیطان پرستان است؟؟

حالا از متن این شعر که بگذریم این موراد ذکر شده قابل تامل است و باید نشتست و اندشید ، سوالاتی که اول متن مطرح کردم را شاید راحت تر بشود حال پاسخ داد

با سختی ها و سیاهی ها که شاهین نجفی در دوران کودکی خود بر اثر مرگ پدر و اعتیاد برادر بعد از آن کشیده است ، شاید یکی از عوامل اصلی دین گریزی و هم تمایلات شدید او به شیطان پرستی و همجنسگرای دانست

اما این یک نتیجه گیری صد در صد نمی باشد و نیاز به کاوش بیشتری در رفتار و کردار این فرد می باشد ولی با موردی که اکنون در دست داریم این تنها گزینه های پیش روی ماست.

در آخر لازمه یه نکته رو متذکر بشم دوستان طرفدار شاهین نجفی بر این باور هستند که باید آزادی بیان داشته باشیم تا همه حرف های مان را بزنیم من هم از همین باور این افراد پی روی کردم و این متن را نوشتم امیدوارم برایشان قابل حضم باشد.

İmage

شاهین نجفی قطعه ای رو خونده بود که در طول آهنگ سه مرتبه تکرار شد.

متن این قطعه :
به اسم اعظم شر و چش سه و تن مانا
به تثلیث دو سر کوه مخفی وخط ناخوانا
به آلت مقدس حالت نامیر آتش
شر اعظم یاختو سینا رژی ناکی وناوش
لی یوادش کوخنی ربی سنی خوراتنو لهلی به عینی
تو تیری سیکس راخنا حنی لنا حونی ژرا عنی و عدی
مارح وت یارب زج هدجس
مارح وت یارب زج هدجس
مارح وت یارب زج هدجس

در ابتدا خیلی از هوادارن شاهین این متن براشون مبهم مونده بود و چندین و چند کامنت در فیس بوک و جاهای مختلف پیرامون این متن فرستاده شد که هیچکدوم از اونها توسط شاهین یا امین وحید پاسخ داده نشد.
اما به تازگی یکی از کاربران فیس بوک متنی رو منتشر کرده که در اون در مورد قطعه ذکر شده توضیحاتی داده که قابل تامله:
به اسم اعظم شر و چش سه و تن مانا
اینجا خیلی واضح داره میگه به نام شیطان و جانور سه چشم که در انجیل اومده و تن مانا یعنی اون روح جاویدان شیطانی
به تثلیث دو سر کوه مخفی وخط ناخوانا
تثلیث دو سر منطورش تثلیث دجال ،جانور آخر الزمان و فاحشه بزرگ در انجیله در برابر پدرفپسر روح القدس .جنگ این دو تثلییث در اورشلیم اتفاق می افته که همون کوه مخفیه صیهونه با کتابی که فقط کسانی که به شیطان ایمان داشته باشن می تونن بخونن طبق گفته ی انجیل
به الت مقدس حالت نامیر اتش
آلت مقدس نماد شیطان پرستهاست منظورش ابلیسک هستش . یعنی زایش جاویدان ابلیس که تو فیلم ۶۶۶ هم اومده و آتش هم که می دونید نماد شیطان پرستاس
شر اعظم یاختو سینا رژی ناکی وناوش
اینجا دیگه همش حروفه ابجده حالا اینو بیخیال شید و برید سر بقیه! فقط بدونید این کلمات عربی نیس .اشتباه نکنید اینا حروف ابجده.
لی یوادش کوخنی ربی سنی خوراتنو لهلی به عینی
تو تیری سیکس راخنا حنی لنا حونی ژرا عنی و عدی
ایناجا میگه تو تیری سیکس یعنی ۳ تا شیش.یعنی to three six و بقیشم که هنوز رمزگشایی نشده!
مارح وت یارب زج هدجس
و در نهایت این جمله که رمز این شعره : کافیه کل جمله رو بر عکس کنید : سجده جز برای تو حرام

İmage

این آدم کثیف گنبد حرم امام رضا (ع) رو به شکل سینه زن طراحی کرده است!
پرچم بالای گنبد نماد همنجنسگراهاست!
این کاور توسط یک بی غیرت به نام رضا احمدی طراحی شده است!
و بالای گنبد هم به جای کبوتر های سفید و زیبا از کلاغ استفاده کرده اند!



İmage
.
.
.
.
.
جهنم برای تو کمه شاهین ...
.
.
.
طرفدارا و حمایت کننده های شاهین نجفی ، حق ندارین پاتونو توی حرم مطهر امام رضا بذارین ... اونجا مقدسه!! نباید افکار شیطان پرستی توی مغز زائر امام رضا باشه ...
فکر و مغزتونو از نزدیکی به شاهین پاک کنید بعد برین پیش امام رضا طلب بخشش کنید ... همین
بلکه خدا ببخشه ...
اگه ببخشه ...

İmage

"مدافعان حقوق شاهین نجفی لطفا تشریف بیارن واسه دفاع از این ملعون"

"آلبوم جدید شاهین نجفی و تصویر پوستر آلبوم"

با درود خدمت شما عزیزان بنده برای توضیح بهتر و فهم بهتر تصویر این آلبوم دو نکته مهم در رابطه با کابالا و یا همان علوم جادوگری مختلط رو باید به کوتاهی توضیح بدم!
۱- فرایند تسخیر: یک فرایند پیچیده و به شدت خطرناک است که اجنه وارد کالبد بدن انسان میشوند و کنترل بدن انسان و فکر و جسم ان را در اختیار میگیرند و در اصطلاح گفته میشود فرد جن زده شده است
۲- تناسخ:در مکتب کابالا عقیده ای وجود دارد که روح یک انسان که مرده است میتواند وارد کالبد یک انسان دیگر شود و با ان بدن ادامه حیات دهد دوستانی که به خاطر داشته باشند شبکه ماسونی فارسی۱ سریالی پخش کرد به نام سفری دیگر که روح یک مرد ثروتمند پس از مرگ وارد بدن یک کشاورز شد و از طریق جسم او ادامه حیات داد و انتقام خود را از قاتلینش گرفت

با توجه به این دو نکته که از مهمترین عقاید کابالایست ها و شیطان پرستان هست به طور خلاصه پوستر این آلبوم جدید را بررسی میکنیم

همیشه گفتم فقط به دنبال حقیقت باشید.لطفا مطلب رو کامل بخونید.اگر چیز دیگه متوجه شدید بگید.یکم مطلب سنگینه ولی توضیح میدم تا متوجه بشید.

البوم جدید شاهین نجفی به زودی بیرون میاد. به هرحال خواستم در مورد پوستر این البوم یکم توضیح بدم و البته یکم هم از متن حرفاش تا بعضی افراد به اصطلاح روشن فکر بدونن از کجا میخورن و اول تفکر خودشون رو درست بشناسن تا نااگاهانه از شیطان پرستی حمایت نکنن.پوستر رو مشاهده میکنید.
دو انسان که نمادی از آدم ابوالبشر و حوا هستند را مشاهده میکنید
خب اول از همه به درخت توجه کنید.به دقت نگاه کنید. ماری که به درخت متصله رو دیدید خب دم مار رو هم ببینید متصل به یک بچه در بطن درخت هستش. باز هم توجه کردید بچه به صورت برعکس در درخت وجود داره و دم مار به عنوان منبع تغزیه به بچه وصل شده. به ما میگوید نسل جدیدی که متولد میشوند تحت آموزش و عقاید ابلیس هستند و نسل فاسد و بی دین هستند که فقط مادی گرا هستند و به دنبال پول شهرت و شهوت هستند و به وسیله عقاید شیطانی زندگی خود را پیش میبرند توجه کردید.منبع تغزیه و بچه و مار و از همه مهم تر درخت.این درخت همان درخت معروف در بهشت هست که خوردن میوه ممنوعه ان باعث اخراج نسل بشر از بهشت شد این درخت امروزه مقدسترین نماد در کابالا هست نماد دانش و تفکر و همان درخت ستون ده گانه هست که دارای ده نقطه است که درباره ان بحث شد
حالا به دست جنس نر نگاه کنید شاخه درخت رو در دست راست داره.چنان محکم که یعنی از درخت داره انرژی و زندگی میگیره و دوباره به اون برمیگرده.باز هم خیلی جالب.
حالا بیایید یکم مرور کنیم در تفکر شیطانی درخت چه معنایی داره. درخت کابالا یا همون درخت زندگی و زندگی گرفتن از یک درخت. حالا به بچه توجه کنید داره در دل درخت شکل میگیره و زندگی پیدا میکنه.جالبه نه. درختی که نمادی از وسوسه های شیطان هست و میوه آن ممنوع هست
حالا به مار توجه کنید اینجا چند موضوع میتونه در نظر گرفته بشه.باید بدونیم در تفکر شیطان پرستی به تناسخ ارواح اعتقاد دارن. یعنی اینکه انسان پس از مرگ اگر خوب باشه روحش در بدن یک بچه حلول میکنه و اگر بد باشه در بدن یک مار حلول میکنه. حالا به دست مرد که قبلا هم عرض کردم توجه کنید به خودی خود هم به بچه وصل میشه و هم به مار یعنی از درخت اومده و به درخت برمیگرده البته نه به صورت مستقیم.
یک موضوع دیگه هم میشه در نظر گرفت اینکه شیطان پرستها اعتقاد دارن روح به مار یا همان ابلیس انتقال پیدا میکنه و اینجا شاید منظور شکل گیری روح بچه توسط مار و عقاید شیطانی انجام میشه و زندگی یا همون جسم توسط درخت.
این رو هم میشه در نظر گرفت که مار نماد قدرت هم هست البته از نوع شیطانیش.داره به بچه قدرت شیطانی یا همون روح شیطانی انتقال میده به نوعی یک سرباز داره درست میکنه.
یک موضوع دیگر اینه که در بعضی از تفکرات به این اعتقاد دارن همه چی شر هستش و خیری وجود نداره. اینجا شاید منظور از همون ابتدا همه چی به صورت شر شکل میگیره باشه.همه چی شر هست.
به هر حال هر کدوم باشه باز برمیگرده به تفکر شیطانی و نفوذ شیطان در انسان و باور نداشتن به خدا و زندگی پس از مرگ.

متاسفانه زشترین کار این خواننده در آهنگ خود این فرد شیطانی این جمله رو بکار برد:به جای گفتن رحم الله قرا فاتحه مع الصلوات میگوید
رحم الشر من قرا فاتحة مع الصلوات
ایا این میتونه بی دلیل باشه به هیچ وجه….در تفکر شیطانی یکی از مهم ترین کارها تمسخر کردن کلام خداوند هستش.توهین به خدا و پیامبرانش هست مثل استفاده از صلیب معکوس .خوردن خون. زنا با محارم گذاشتن آیات قران نزدیک آلت تناسلی و…..که این فرد به طور واضح مورد تمسخر قرار میده.کاملا هم معلومه. باز هم اگه توجه کنید به جای الله از کلمه (( شر)) استفاده کرده این باز هم برمیگرده به همون تفکر شیطانی که همه چی شر هستش و به شر برمیگرده یا همون همه چی شیطان هستش و به شیطان برمیگرده. در تفکرشون کاری باید کرد جهان در شر کامل قرار بگیره در تاریکی کامل قرار بگیره انرژی تاریکی و منفی به بالاترین حد خود برسد تا شیطان ظهور کنه. این ها هم دست به هر کاری میزنن با شعر با موسیقی با نقاشی به هر چیزی بازی میکنن. تا تفکر شما کم کم شکل بگیره اونم به نفع اونا.
نکته بسیار مهم در داستان ادم و حوا ابلیس پس از مایوس شدن از فریب ادم به سراغ حوا میرود او را فریب میدهد و حوا سیب را از درخت ممنوعه چیده به ادم میدهد سیب نماد عشق و زندگی هست اما شما در این تصویر یک نارنجک در دست حوا میبیندید که نماد جنگ خونریزی و نا امنی هست که در پایان جهان با ظهور دجال دنیا پر از آشوب و جنگ میشود موضوع مهم دیگر استفاده از ماسک هست که نمادی از آلودگی محیط زیست هست همان طور که قران میگوید ابلیس قسم خورده در هر لحظه از روبرو و از پشت سر از چپ و راست به فریب انسان و نابودی انسان بپردازد و لحظه ای از نابودی نسل بشر غفلت نکند در این تصویر ماسک زده شده نمادی از آلودگی هوا و به خطر افتادن محیط زیست انسان هست و اولین قوم شیطانی که به محیط زیست خود آسیب زدن بابلی ها بودند اولین قوم شیطان پرست که توسط اجنه منحرف به اموزش جادوگری پرداختند و این علوم را به مصر منتقل کردند نکته بسیار ریز دیگر قرار گرفتن دو شکل دایره ای بر روی آلت تناسلی ادم و حوا هست که متاسفانه بادقت از جلو تصویر نگاه کردم جمله بسم الله الرحمن الرحیم با در هم ریختگی بر روی ان نوشته شده و در پست ترین نقطه بدن حوا قرار دارد یکی از مهمترین مناسک شیطان پرستان قرار دادن آیات قران در نزدیکی الت تناسلی و یا کف کفش هست

کاور به شدت منفی طراحی شده درخت خشکیده و هوای الوده و نارنجک و نام البوم هم که ترامادول هست که شما را به یاد مواد مخدر و روان گردن میاندازد و……

امیدوارم این مطلب مفید بوده باشه.یادتون باشه هیچ چیزی بدون دلیل نیست.

صبح ظهور نزدیک است باشد که اگاه شویم.و با مطالعه حقیقت را پیدا کنید!

اگر کلمه ی نقی یا امام نقی را در موتورهای جستجو مانند گوگل سرچ کنید در صفحه ی اول و نتایج نخست وبلاگ و پیج فیسبوکی را مشاهده خواهید کرد که مطالب بی شرمانه و توهین آمیزی را نسبت به امام نقی علیه السلام منتشر کرده و می کنند .
هم چنین اگر در قسمت تصاویر گوگل کلمه نقی یا امام نقی را سرچ کنید تصاویر توهین آمیزی را خواهید دید که بر علیه امام نقی علیه السلام ساخته شده اند.

اصل و نسب امام نقی (ع)
نام: علی
لقب: هادی نقی
کنیه: ابوالحسن
نام پدر: محمد
نام مادر: سمانه مغربیه
تاریخ ولادت: 15 ذی الحجه سال 212 هجری
محل ولادت: مدینه طیبه
مدت امامت: 33 سال
مدت عمر: 42 سال
تاریخ شهادت: 3 ماه رجب سال 254 هجری
علت شهادت: طعام زهر
آلود نام قاتل: متوکل عباسی
محل دفن: سامراء
تعداد فرزندان: 4 پسر و 1دختر


نقد شعر و کاور آهنگ نقی شاهین نجفی
شاهین نجفی
که یک پوچ گرای به تمام معنا است هیچ خط ومرزی در عقاید واندیشه های خود ندارد روانپریشی او به حدی است که خودش درباره ی خودش می گوید((از کودکی جهان برای من یک تصویر اسکیزوفرنیک بوده ،طبیعی است که باید یک روانپریش وغمگین باشم)).
همان طوری که در متن این موزیک آمده شاهین نجفی با زیر سوال بردن حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف ومسخره کردن این بزرگوار به تمسخر امام هادی علیه السلام پرداخته است .

او از امام هادی علیه السلام می خواهد که به جای حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف ظهور کند
(حالا که مهدی خواب ما تورو صدا میزنیم آی نقی /توظهور کن که ما آماده تو کفنیم آی نقی)
او همچنین با عباراتی بی شرمانه امام هادی علیه السلام را به موارد جنسی که در یک سال اخیر اتفاق افتاده قسم می دهد مثل انگشت هرز شیث رضایی ،ویا برهنگی گلشیفته فرهانی
(..نقی تورو به انگشت شیث رضایی /به دینی که اوت شده و فوتبال دینی.....نقی تورو به ممه های گلشیفته / به آبرویی که نداشته که از ما ریخته...)
وهمچنین در متن این آهنگ با عباراتی بی ادبانه به امام خمینی رحمه الله علیه وامام خامنه ای مدظله العالی توهین شده است
(...نقی تورو به امام مقوایی / به طفل علی گوی تو رحم گیر..).
علاوه بر این توهین که ذکر شد وخیلی هایی که ذکر نشد در کاور این موزیک وآلبوم تک آهنگ، در نگاه اول تصویر یک گنبد را می بینیم...

İmage

اما وقتی دقیق تر به این گنبد می نگریم متوجه نیت پلید وشیطانی طراح این کاور می شویم در اطراف این گنبد به جای کبوتر تعدادی کلاغ در حال پروازند، بروی گنبد پرچم همجنس بازان وجود دارد واز همه بدتر آنکه شکل گنبد به صورت کج است و مخصوصا شبیه به سینه ی یک زن کشیده شده است .

مرگ تورا میخواند!


İmage


İmage



زندانی شدن امام نقی (ع) و ماجرای شیرها

İmage

نقل است که در زمان امام نقی شخصی به دروغ مدعی شده بود که از فرزندان پیامبر است . امام نقی از مدعی خواست که اگر راست می گویی وارد قفس شیرها شو زیرا خداوند
خوردن گوشت فرزندان حضرت زهرا را بر درندگان حرام کرده است . مدعی نرفت . اما خلیفه که مایل بود شیرهای داخل قفس تن امام را پاره پاره کنند به ورود امام نقی به داخل قفس اصرار کرد . هنگامی که امام نقی پذیرفت و داخل قفس شد شیرها به پابوسی امام آمدند.
İmage

İmage

اصن آدم مذهبی نیستم و خیلی هم فرق میکنم!! خیلی هم راحتم!!اما هنوز یه جو ، یه ذره اعتقاد ته کلم مونده ...یه جا یکی طرفداری شاهین کرده بود و گفت بود شاهین میلیاردها می ارزه (آخه یه خواننده مجاز 10 میلیون جایزه واسه اعدام شاهین گذاشته بود) ....
همین طرفدار گف انقد می ارزه شاهین ، چون آزادی بیان رو ترویج میده!!بعد یکی جوابش داد ک توهین شد آزادی بیان؟؟؟ الان من بیام به خودت و خانوادت توهین کنم میشه آزادی بیان؟؟؟

اگ آهنگ نقی آزادی بیانه ، اگه عکس گنبد امام رضا ک نصفش با سینه زن تلفیق شده و بالاش پرچم همجنسبازان قرار داده شده ، آزادی بیان شده ،، پس هرکی به خواهر مادرت توهین کنه و بگه فلان و فلان و فلان ....... میشه آزادی بیان؟؟؟ هرکی بهت راحت بگه تو یه فاحشه ای ، تو یه کثافتی ، میشه آزادی بیان!!
نه خداییش به این میگن آزادی بیان؟؟؟؟

كسي به توهين مي‌گه آزادي بيان، كه به هيــــــــــــــــچ چيز اعتقاد نداره. وگرنه در فضاي رواج اهانت تحت عنوان زيباي آزادي بيان، هيچ عقيده و مسلكي از اهانت و بي‌حرمتي مصون نمي‌مونه...
حالا از همچين كسي چه انتظاري داريد؟؟!

هرکی طرفداری و حمایت از شاهین نجفی بکنه ، حق نداره پاشو توی حرم امام رضا بذاره .... چون طرفداری و حمایت از شاهین = قبول و همکاری در توهین به گنبد حرم امام رضا توسط شاهین میباشد ...

هرکی طرفداری و حمایت از شاهین نجفی رو بکنه ، یعنی واژه ی کثیفِ همجنسبازی رو قبول داره و باهاش مشکلی نداره ...
اصن همجنسبازی یعنی چی؟؟؟ تا حالا بهش فکر کردین؟؟؟ اشکال نداره ، با در کنار شاهین بودن ، میتونین بفهمین همجنسبازی یعنی چی!!

منتظر اون روز باشین که این شاهین ، بگه خواهر و مادر معنی نداره!! باهاشون رابطه برقرار کنید!!!

طرفداری و حمایت از شاهین نجفی یعنی دشمن انسانیت بودن!! دشمن سلامت روح و روان ...

هرکی طرفداری و حمایت از شاهین نجفی بکنه یعنی دشمن امام رضا و امام زمان و امام نقی میباشد!! اگه طرفدارشی و ازش حمایت میکنی ، طرفدار همه کاراشی و از همه کاراش حمایت میکنی!!! توهین به این سه امام معصوم یعنی ، دشمنی باهاشون و دشمنی با قرآن و خدا ... یعنی جهنم ...

یکی یه حرف خودتی ب طرفدارای شاهین زد :
آخره آخرش خودتو بکشی 100 سال عمر کنی ، آخره آخرش هرچی باشه میمیری ... بفکر اونور باش ، بفکر اون دنیا باش ... جهنم در انتظار شاهین و طرفداراشه ...

گوشی که با شنیدنِ و لذت بردن آهنگای شاهین عادت کنه ، آلوده میشه ، کر میشه ...

من خودم خیلی آدم مذخرف و پر از مشکل و پر از کارای گندم ،،، اما هرچی باشم ، هر گندی ک باشم ، هر آشغالی هم ک باشم ، به اونی که اون بالاس اعتقاد دارم و میدونم آخرش بازگشت همه به سوی اوست ...

هرچقد آشغال باشه و مذخرف رفتار و زندگی کنم ،، وقتی میرم حرم امام رضا ، حس میکنم پاکه پاک شدم و آدم ...
جهنم رو واسه خودتون نخرین ...

فک میکنی تا ابد زنده ای؟؟؟ از کجا میدونی الان ک داری نفس میکشی ، 5 دقیقه دیگ نفست بند نیا و نمیری؟؟؟ خیالت راحت آخرش میمیری ...
اون وقت اگ تو این دنیا مدافع یه شیطان پرست مثِ شاهین نجفی باشی ، جات توی جهنمه ...

هرکی طرفدار و حمایت کننده شاهین نجفی باشه ، خودشو مث شاهین لخت کرده ... خودشو مث شاهین شیطان پرست کرده ... خودشو مث شاهین همجنسباز کرده ...

خودتونو با دست خودتون توی مرداب فرو نکنین ...

....

مواظب خودتون باشین ...



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت19:03---24 خرداد 1393
باسلام انشالله که این خوک نجس به سزای اعمال ننگینش برسه و به امید ظهور صاحب عصرمان حضرت بقیه الله الاعظم عج.موفق و سربلند باشید.با افتخار لینک شدید.یاعلی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:, | 15:31 | نویسنده : کلب الحسین(ص) |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.