جنگ نرم چیست؟

********بسم الله الرحمن الرحیم*********

 

سلام

 

دوستان همه ی ما تا به حال اسم جنگ نرم را خیلی شنیدیم.ولی شایدهیچ وقت به آن دقت نکردیم.

جنگ نرم یعنی استفاده ازابزار وتهاجم های فرهنگی به صورت بسیارنرم برای ازبین بردن آرمان یاعقایدیک ملت

عرصه ی جنگ نرم یعنی ورود مبانی ضداسلامی به اسلام باتوجیهات مسخره.

یعنی طرف هم ماهواره توی خونش داره وهم ذوالفقار حضرت علی(ص)رو هم فیلم شو نگاه می کنه هم سخنرانی مذهبی.

آیت الله دانشمند(حفظ الله)حرف خوبی زدندگفتند:

یک روزمن داشتم می رفتم یک دفعه یک آقای آمدم جلوبامن سلام علیک کرد وگفت:حاج آقا من پسری دارم که این پسرمن مریدشماست اصلا شب تا سخنرانی شما روگوش نکنه خوابش نمی بره!!!بعدهم من روبردخونشون جای آقاپسرش آقای دانشمندمیگه به اون پسره که خیلی هم ازاین دوآتیشه هابودگفتم:شمامریدمن هستید؟پسره گفت بله حاج آقا.بعدمیگه من گفتم خوب بریم این اتاق خوابت روبه من نشون بده!!یک دفعه دیدم رنگ پدره زرد شد!!!پسره هم می خواست بهانه بیاره تاحاج آقاوارداتاق نشه ولی به قول خودحاج آقا:آقاما خودمون آخوندیم...کسی نمی تونه سرما آخوندها روکلاه بذاره...بله آقا. هیچی حاجی ذمی گفت:مارفتیم وارد اتاق این آقاپسرشدیم دیدم نه واقعا این مرید من هست!!می دونی چرا؟چون عکس من رو زده بود کنارعکس داریوش!!!!!گفتم بله به شما میگن مرید هم پشت سرحضرت علی(ص)نمازمی خوندهم سرسفره ی معاویه غذامی خورد هم نوارترانه داشت هم نواارترانه.......

به این میگن وارد شدن یارفتن به سوی تفکروعقایدغربی از همین طریق این یعنی جنگ نرم هم لباس تنگ تبلیغی ماهواره روبرای خانومش می خره هم میره چادر می خره البته چادرنازک هم حضرت زهراء(ص)روالعیاذبالله دست انداخته هم خودشوبیچاره کرده.هم دروغ میگه هم گناه می کنه هم میره توی مجلس حضرت امام حسین(ص)می شینه اشک می ریزه.!!!!!!!!!!!!

دوست من اگه با حضرت امام حسین(ص)هستی زیرپرچم یزیددیگه چرا میری؟اگه می خوای دوست دخترداشته باشی پس چرا این اهل البیت(ص) اهل البیت(ص) می کنی؟میگن بایدیک جوربود یابد بد یاخوب خوب.اما من میگم چراخوب خوب نباشیم. دوستان عجله کنید به خدا فرج نزدیکه.

جنگ نرم یعنی تمام ضدشیعه باهم متحدشدند تا توی بچه شیعه رو از حضرت بقیة الله اعظم(عج)جدا کنن.این قدر مهم هستی که عربستان 500میلیون دلارفقط تروریست ها روبرضدتوی بچه شیعه داده.چه برسه به خرج های میلیارد دلاری نه اصلاترلیون دلاری یاشایدهم خیلی بیشترازاین حرف ها تاشما دوست من فقط به حضرت امام مهدی(عج)نرسی.

هزاران شبکه ماهواره ای صدها هزار برنامه یافیلم های ماهواره ی که فقط محتواش به فساد کشیدن توی بچه شیعه هست.واسرائیل میاد همین جوری میلیوم نهدلارصرف می کنه چون جناب عالی رودوست داره؟؟؟نه دوست من.

بریدتا همین دادگاها بپرسید نه اصلا یک آماربگیرید زن وشوهرهای که فقط ازموقع ورودماهوارها به خونه هاشو.ن ازهم جداشدن چندنفره؟قابل شمارش هست؟هفتاد درصد طلاق ها ایران خلاصه می شه به بحث های جنسی.بله درست خوندی هفتاد درصد بچه شیعه برویک تحقیق سرانگوشتی بکن.امام زمان ظهوربکنه اینجوری روت میشه بری پیش اربابات:

 

 

 

امام زمان(عج)روداریم به چه قیمت می فروشی بچه شیعه؟؟؟حضرت ارباب (عج)از سنی هاتوقع نداره از مسیحیان توقع نداره ازتوی بچه شیعه که عشق حضرت علی(ص)روداری توقع داره.دوست من سنی ویهودی ومسیحی و...که مال حضرت امام زمان(عج)نیستند.قراره تو یارحضرتش(عج)باشی.نه اونا.

می خواستم جنگ نرم روتخصصی بحث کنم اما دیگه باید این مطالب رو می گفتم.

دوستان برای فرج تلاش کنیدتا شرمنده ی مادرش ام المومنین فاطمة الزهراء(ص)نشیم.مبادا خدای نکرده دل ارباب(عج)رو به خاطریک نگاه یک قلیون بشکنیم.یعنی حضرت حجت(غعج)روبه اندازه ی یک قلیون قبول نداریم؟؟؟

 

*************الهم عجل الولیک الفرج

 

*****************************یاعلی(ص)مدد**************************

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ما همه جوره در خدمتیم
ساعت13:41---24 فروردين 1393
وب خوبی داری ولی قالبش بده متاسفانه..................
پاسخ:سلام ممنون که سرزدی امروز قراره عوضش کنیم. اگه بحث یاسوالی داشتی ماهم درخدمتیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:, | 11:31 | نویسنده : کلب الحسین(ص) |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.